Jun 17, 2011

x_x o_o D:

Nyt alkaa jo näyttää siltä et tää blogi sais ison herätyksen, kun tää on neljäs päivä putkeen kun postaan jotain. Okei, eilinen oli vaan kännykällä napattu kuva, mutta mitäpä tuosta, se on silti asiaa.

x_x nyt en taaskaan tykkää tän blogin ulkoasusta. Muokkaamaan siis sitä siirryn tästä ihan kohta. ... o_o MITÄ HELKKARIN YODA-KIELTÄ TOI OLI OLEVINAAN!!!! Ihan oikeesti XD

Anyways, alkaa olla tää mun unirytmikin aika sekasin. Valvoin puol kuuteen ja heräsin kahdeltatoista. Sama juttu tulee tapahtumaan lauantaina jos Sakky livestreamaa. Mutta minkäs mä sille mahdan että se asuu Tyynenmeren rannalla, jonka aikavyöhyke-ero meille on 10 tuntia?

Ajattelin muuten herättää myös ton mun LiveJournal-blogini henkiin taas vaihteeksi. BCD:n jälkeen sinne ei oo menny kuin Twitterin ilmoituksia.

(hyvin pitkä tauko joka on käytetty tumblrissa, livejournalissa ja devassa)

No hitto. Iskä sano et se ettii mun blogin D: MÄ EN HALUU ET MUN VANHEMMAT LUKEE MUN BLOGIA! Tai mitää muutakaan mitä teen netissä. Tai koneellani. End of story.

Njömm, en keksi enää muuta järjellistä, joten nyt meen muokkaamaan tota ulkoasua.

No comments:

Post a Comment