Jun 14, 2011

Eka kesälomaviikko takana.

Jos joku ihmettelee miksen oo kirjottanu viikkoon, niin syy on siinä, että mulla on ollu liian hauskaa ton enkunkielisen blogin kanssa. Tein sinne kolme postausta perättäisinä päivinä. Sinänsä saavutus kun edellinen postaus siellä oli joulukuulta 2010 XD Tosin toisaalta tein tännekin 4 postausta perättäisinä päivinä, pitää olla joku enkka o_o
Säädin taas sen blogin aihetta, ja nyt se on aika hyvä :D Hölötän siis siellä nykyään kaikista jännistä jutuista eri tv-sarjoissa, kirjoissa, leffoissa jne. ja saatan jopa kääntää nää mun TCW-kommentoinnit sinne enkuks. Ehkä, en oo varma. Ja jos käännän niin Mortiksen kommentit menee hämmentävän häröiks, sillä jostain syystä mulla on pokkaa sanoa enkuks joitakin asioita joita en kehtais koskaan sanoa suomeks :D

Ja noista jaksokommentoinneista, niin pääsen siis aloittamaan ens sunnuntaina tai maanataina, kun ollaan taas viikonloppu iskällä. Viiminen jakso siis enä jäljellä Linnake-trilogiasta. En enää edes musita mitä ne jaksot on suomeks :'D Kuitenkin, keskimmäinen jakso oli aika hyvä siltä osin mitä näin sen. Tarkin on hienohelma. Ja siitä tunneliporukasta luulis että Ahsoka ois se joka pitelis nenäänsä, kun mun mielestäni sillä on herkemmät aistit kuin ihmisillä. Tosin se meni ylempänä kuin muut, joten ne kaasut on saattanu leijailla alempana.

Ja sitten vielä kolmanteen asiaan. Meen huomenna Lintsille, ja mä en hirveesti tykkää hirveen rajuista laitteista. Tarkottaa etten mee niihin, missä vedetään pää alaspäin. Ja sen lisäks mulla ei oo hirveesti rahaa, joten joudun kaiken käteiseni vinkumaan äidiltä jne. Ja lisäks mulla ja Sintilla on eri laitteet mist tykätään, joten oisin siellä aika yksin kun äiti vahtii sitä mun mielestä tarkemmin. Voi että kun vois pyytää jonkun tutun mukaan.

No comments:

Post a Comment