Jun 15, 2011

Leffoja + musiikkia

Noh, ei sitten mentykään Lintsille. Hyvä päivä siitä huolimatta.

Käytiin Amarillossa syömässä ja sit mentii vuokraamaan pari leffaa. Mun on pitäny kattoa toi Ga'Hoolen pöllöt - Legenda Suojelijoista siitä lähtien kun se tuli elokuvateattereihin, mutten koskaan muistanu mennä kattomaan sitä. Tänään kuitenkin näin sen siellä hyllyssä ja vuokrasin. Sintti taas valkkas Quantum of Solacen, eli uusimman Bondin. Ei kyllä huono valinta, nyt kun mä näin sen.

Molemmat leffat oli ihan uskomatoman upeita. Jep. Tämä tulee siis 16-v. likan suusta joka ei yleensä tykkää Bondeista. Mutta ainakin musiikit oli uskomattomia molemmissa leffoissa.

Ga'Hoolessa muuten oli aika huvittava juttu. Nimittäin se ainoa musiikkikappale missä oli sanat, niin sen oli tehny bändi nimeltä Owl City. Tunnistin sen, koska mä fanitan aika lailla niitten muita kappaleita, etenkin Vanilla Twilightia, ja tällasilla bändeillä suurin osa biiseistä tuppaa kuulostamaan samalta.

Ja miks Vanilla Twilight? No, sen sanat sopii Anakiniin. Mä kuuntelen aina laulujen sanoja, koska haluan osata laulaa ne ilman että se menee ihan muminaks, joten sanoja tarttee kuunnella. Joten, kun mä jo ekalla kerralla kuuntelin niitä sanoja, niin tuli kylmät väreet miten hyvin se kuvas Anakinia.

Ja musiikista puheenollen, livistänkin tästä lataamaan Sunrise Avenuen, Skilletin, Linkin Parkin ja Owl Cityn levyjä konelleni... Kaikki nääs on hyviä ficcientekoon.

No comments:

Post a Comment