Feb 21, 2011

Säädin ulkoasua

Ja vähän sähläsinkin tuossa aiemmin päivällä. Kokeilin eka useampaakin valmisulkoasua, mutta mikään ei ollut hyvä. Sitten muokkasin takaisin tähän. Ja muokkasin paljon noita widgetteja. Alhaalta löytyy nyt muutama. Aloitan noiden mainisemieni postauksien tekemisen huomenna, kun saan uudet lasit. Samoin meikkipostaus voisi tulla huomenna. Jaksopostaukset alkavat ens lauantaina, ja yritän tehdä sellaisen joka lauantai. Screencapsitkin onnaa, kiitos mastertoonsin, josta katson jaksot yleensä etukäteen.

Huonepostaus tulee kun olen siivonnut, mikä tosin viivyttää kaikkea muutakin, haluan näät siistin kuvausympäristön. Sentään mulla on hyvä kamera käytössä. Seitsemän megapikseliä, ja se on pokkari. Ei tässä mitää järkkäriä tarvita.

Hiukan näitä asioita kuitenkin viivyttää Tassupolun ulkanvaihto. Hiatukselle menosta on kolme päivää, ja vaihdettu on vasta kaksi sivua. Pitänee viivyttää kaikkea muuta, kunnes saan a) jotain  koodattua, b) monta tiedostoa palvelimelle. On siinä sentään sen verran hommaa. 22 sivua, jos oikein muistan. Etusivu on tehty, ja kirjojen sivut on laitettu palvelimelle, mutta klaanien tai kissojen sivuja ei ole aloitettukaan. Täytyy tehdä jotain pikapikaa.

5 comments:

  1. Tiiätsä, mul oli eilen mielessä kans ulkoasun vaihto :D

    ReplyDelete
  2. Noni. Mä oon uskonut telepatiaan ja tää vaan todistaa sen.

    ReplyDelete
  3. Aivan :D Tänääki äiti luki mun ajatukset kaupassa "Hei Heidi haluutsä tota maustamatonta jugurttia" :D Hieman hajos muutenki, tajuut kyl miks...

    ReplyDelete
  4. Hei muuten, jaksatko korjaa tonne mun blogin nimeen so & serious sanojen ekat kirjaimet isoiks, kiitos (:

    ReplyDelete