Jun 25, 2011

Lyhyt kommentti jaksosta 3.21

D: Anakin raukka.

Okei, ei ollu jakson pääasia, mut siin lopussa Anakin oikeesti näytti olevan murtumisen partaalla, sen ruumiinkieli oli sellasta. Mä siinä lopussa oikeesti kaipasin mun lohtudelfiinipehmoani, mitä mä aina halailen jos empatia yllättää. Tai siis halaisin jos mulla ois se käsillä.

Enivei, Linnaketrilogiasta on kuvat otettu, mutta niiden laatu sukkaa joten otan uusiks koko sarjan. Hakkasin print screeniä niitä kattoessa, ja osa kuvista on ihan suttusia. Ahsokasta on kyllä hyviä kuvia XD (esim. ekasta jaksosta ku Anakin on vedetty sinne kattoon ja Ahsoka on iha D: "Master!" sori, mä en tiiä miten sen selittäis, mut sain siitä sen kuvan :'D) Anakinista on pari, samoin Obi-Wanista. Kuvia on yhteensä joku 780, että siitä näkee miten oon sitä nappia hakannu. N. 11 minuutissa jos jaksot kestää 22 minsaa.

No comments:

Post a Comment