May 24, 2010

Kuvanmuokkausta

Sinänsä mä en oo kovin hyvä kuvankäsittelyssä, mutta kärsivällisyydellä saa aika ihmeellisiä tuloksia....
Vasemmanpuoleinen on tehty toissaviikonloppuna(15.5.) kun oli hyvin tylsää viikonloppuna. Ja tää oikeanpuoleinen on siitä tehty ava, jonka sain tänä aamuna valmiiksi, tosin se oli jo viime maanantaina lähes valmis...
Muttajoo. Oon aika kova kissafani, niin kuin ootte jo varmaan huomanneet, ja oon aina piirrelly kissoja. Joten kun löysin sellaisen kivan SK-seikkailupelin, niin loin siihen kissan, Valkotäplän, ja tuoltahan se näyttää. Valkokirjokilpikonna väriltään, ja kirkkaan vihreät silmät. Polkuanturat ei tossa näy, mutta ne on nenän väriset. Oisko hänestä muuta? Ei, paitsi että... *tittidii* Teen SK-fanisivut! En tiedä koska ehdin julkaista, mutta tuskin ennen kesäloman alkua. Silloin on muutenkin enemmän aikaa.
Aijoo, ja se, että tämä blogi päivittyy hitaasti, on mun pikkuveljen vika. Se sai yhden pelinsä toimimaan ja haluaa pelata vain sitä. Ei se edes ole interaktiivista toimintaa, sillä kaikki tapahtumat pysyvät yhden koneen sisällä, kun taas mä julkaisen ja hyönynnän materiaalia netissä, ja olen siis interaktiivisempi kuin Sintti... MÄ HALUUN OMAN KONEEN!!!!!! Samperi...

No comments:

Post a Comment