Sep 24, 2011

Katara on Mimi?

Jeep, katoin eilen Avatar: The Last Airbenderin ykköskauden dubattuna Suomeks. Enkuks katoin jo aikoja sitten. Jaa... Se oli vähintäänkin mielenkiintoista katsottavaa. Suomessa on ilmiselvästi liian pienet ääninäyttelijäpiirit, sillä mä tunnistin monta ääntä musita lastenohjelmista(joo, nyt paljastuu mitä mä oon kattonu ala-asteella... ja sen jälkeen :'D)

Kataran ääninäyttelijä on tehny kans Kyon äänen Digimonissa. Luulin kyllä että olis ollu Mimi. Niillä on ihan liikaa samoja linejä niin menen sekaisin D: Ekalta kuulemalta ajattelin että olis ollu Toa Gali Bionicle: Valon Naamio -leffasta, mutta ei.
Sokka on... Digimonkeisari? Oikeasti, melkein nauroin. Odotin enemmän että Zuko olis saanu tän äänen :D (Muuten, myöskin Leonardon ääni Turtlesista :D Ja myöskin Takua ekasta Bionicle-leffasta.)
Zuko on... TAKERU?! W...T...F! Mä rupesin miettimään tätä tossa eilen illalla ja Wikipediasta tarkistin. Tän ja Sokan äänet ois hyvin voinu laittaa toisin päin.

Ja ei ihmekään että Irohin ääni kuulosti tutulta. Se on ollu DNA:n mainosääni XD
Ja perussivuääni(mm. Omashun vartijat) on myös Digimonissa, mm. Digitamamon, Stingmon ja Apocalymon.
Hakoda on Raphael... Just.

Tophista tulee kun tulee. Sen äänellä ei oo Wikipediasivua D:

Tosin eipä tässä pitäis olla mitään uutta. Nelosella julkastu ja Suomessa ei taida olla paljon dubbausfirmoja niin sitten tulee tätä Hey, it's that voice! -juttua koko ajan.

Edit: hoksasin kuka Toph on. Se on yks toinen Mimi, nimittäin DuelMastersista. (Jep, eikö mulla ookin ihmeellinen kokoelma näitä katottuja sarjoja XD)

No comments:

Post a Comment