Jan 20, 2011

ILU, FMA ♥


xD voe että. About eka kerta kun oikeestän tota 'ilu'-sanaa, mutta silä on paikkansa tässä. Aloitin nääs Fullmetal Alchemistin lukemisen, ja on ihan koukussa. Se on oikeesti vaan niin HYVÄ!!
Kattokaa nyt tääkin kuva tässä oikeella. Ei oo itse sarjasta, vaan tekijän omista häsläisyistä. Mä räkätin tälle varmaan tunnin. Eka ajattelin et se dissaa pHta, mut nyt oonki kässänny et se dissaa Anakinia... mikä toisaalt on oikein, ku ep. III ei ollu tullu ku toi oli tehty.
Muttajoo, asiaan. (btw. kuva otettu makroasetuksilla. pöytävalo sottas kuvan.) Niinsiis. Mä löysin (taas vaihteeks) FandomSecretsistä pari kuvaa missä Ed oli ylilutusen näkönen(mä ja mun aivoni, eräät tietää), ja aattelin että sarja voiskin olla lukemien arvoinen. Yks kaveri nääs oli tän kovakin fani sillon kun tää ilmesty.
Kuitenkin, toissapäivän kävin lainaas osat 1-5, eilen 6-12 ja tänää 13-18. Jep, oon hotkinu kaikki sitä mukaa mitä oon lainannu. Käyn huomenna lainaamassa 1-5 uusiks että saan nelosestä pari hyvää kuvaa teille näytteille(esim. miks Edward on niin lutunen). En luota Googleen näissä asioissa. Se tunkee kaikkea roskaa. Ja sontaa. Ja vielä paskempaa alimateriaalia, jonka ei pitäisi edes olla olemassa. Pitäkää se SafeSearch päällä, uskokaa mua.
Oho, eksyin aiheesta. No, kuitenkin, nappaan huomenna pari kuvaa lisää. Ja laitan nyt tonne sivuun listan hyvistä mangoista. Okei, mun mielstä hyvistä. En usko että mut tykkää.

2 comments:

  1. Toi teksti pitäis olla päinvastoin, mitä Anakin näkee pH:ssa :D

    ReplyDelete
  2. No kirjottaja oli mies, niin sillähän tuon kuittaa. Mut ihan oikeessa oot.

    ReplyDelete