Aug 19, 2010

Tekstiviestit... Ne on välillä vaarallisia

Tekstiviestien lähettäminen väärälle henkilöllehän on ihan yleinen failmoka, mut mä onnistuin ehkä eilen tuplafailaamaan, oikein kunnolla... xD
Sillon kun Heidi oli heinäkuun alussa mulla yötä, niin katottii Star Wars Gangsta Rap 2, ja siinä on aika... *kröhöm*sanat, niin keksittiin kirjottaa mun pyyhekumiin 'Force' ja pienellä 'kumi' ja kaikkee tollasta, ni sit eilen oli tekemässä läksyjä keittiössä, kun iskä meni siitä ohi, ja näki tietty sen kumin, ni se kysy et käytänkö Voimaa, ni mulla oli hirveen hauskaa sen jälkee, ja sit aattelin pistää Heidille tekstiviestiä siitä. Ja mitäs kävikään... Onnistuin eka lähettämän sen viestin iskälle xD Sit huusin sille ettei lue sitä viestiä, et sen piti mennä Heidille. Sit lähetin sen alkuperäsen viestin Heidille, ja lisäsin, et olin eka onnistunu lähettää sen iskälle. Paluuviestissä oli aika monta XD-hymiöö, ja vähä muitaki nauruhymiöit.

1 comment:

  1. Täs vähän lisää XD hymiöitä: XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDDDDDDDXXXXDXDXDXDXDXDXDXD Hajosin uudestaa ku luin täs vaik tiesin tän jo :D

    ReplyDelete