May 24, 2011

Vois kenties kirjottaa useemminki, eiks je?

(Montako Tabsin painamista tähä meni?) <- random kyssä, ignore...

Joo, eli mä EHKÄ voisin kirjottaa vähän useemmin. Mutku koulu syö mun kaiken ajan... *angst* No eikä syö. TVTropes syö. Mulla on sieltä auki joku päälle 50/75/100 välilehteä, joten en devaankaan oo ehtiny. Ja siinä sitten ihmettelen miksen tee mitään rakentavaa :D Okei, pointti on tää: mun tarvii tehä kaks-kolme(-neljä?) tekstiä pikapikaa, ettei jää P:tä todariin. En haluu joutua uusimaan niitä ens vuonna. ÄI2, LI1 ainakin, ja ÄI3 puuttuu yks työ, mitä nyt rupeen kohta tekemään. Plus, olin kipeenä kokonaisen viikon ja missasin kaikista aineista ainakin 3 perättäistä oppituntia, parista jopa 4, sillä olin edeltävän torstainkin poissa. Ja sitten vielä viime perjantaina iski karsee kalansuomuihottuma enkä voinu mennä kouluun. Että näin sitä lukiossa vedellään!

Siitä puheenollenkin, teen tänne lukion selvitymisoppaan. Ykskin vuosi opettaa aika paljon miten siellä pärjää. Ysiluokkaan verrattuna lukio on sitten aika löysää menoa, voin sanoa. Tosin tää on henkilökohtasta kun mun aivoni ottaa lomaa kesken tuntien jne.

Asiasta lipputankoon, jaksokommentoinnit on tas myöhässä. Tänä lauantaina tulee viiminen jakso Mortis-trilogiasta, mutta en ole Dathomir-trilogiastakaan kirjoittanut. Yritän tehdä ne tänä viikonloppuna. asiaa helpottaa, ettei mulla oo perjantaina koetta, vaan voin vetää lonkkaa sen päivän. Telkusta muuten tulee Taisteluplaneetta Galactican neljättä kautta ja FlashForward uusintoina, eiks oo upeeta?! Toki mulle, jaa aivot taas karkkia. Molempiin sarjoihin mula nääs OLI ficci suunnitteilla, mutta eipä oo ollu pitkiin aikoihin.

Ficeistä puheenollen, kirjoitan Sailor Mooniakin. Ja suunnittelen sille nettisivuja. Jep, NYT mä oon multitaskaaja. Ja kun vielä pitäis pitää useempi blogikin kasassa... *huokaus* Ja Tassupolku...

1 comment:

  1. Joo voisit todellakin kirjottaa useemmin ja LAITTAA KUVIA! :D Sul ei nimittäin oikeesti ikiin oo yhtään :D

    ReplyDelete