Dec 5, 2011

Sumthingg personall...

Heidiltä pöllin.
1. Kiitä tunnustuksen antajaa. - Eipä ole hetkeen tullut tehtyä tälläisiä :D
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle. - Heidillä oli jo ja muita ei oikeen oo ;-;
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta - .-.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi:



1. Shippaan ihan hitosti. Täys multishippaaja, eikä ole mitään väliä vaikka olikin slashia. (Tosin Ozai/Hakoda on aika crack) Avatarista tietty on eniten kun se on tavallaan mun pääfandomini tällä hetkellä, mutta Star Warsista ja Soturikissoistakin löytyy. (Saa muuten kysyä jos haluaa tietää mitä shippaan. En vaan listaa kun muuten menis ihan kaiken listaamiseks.)

2. Mä haluaisin cossata, mutten voi. Syyt: olen ylipainoinen, mulla ei ole aikaa tai kärsivällisyyttä tehdä pukuja enkä pääse coneihin.

3. (Noni nyt lähtee nää häröt joita kukaan ei IRL arvais XD) Mulla on kirjotettuna tasan yks ficci missä on seksiä. Ei on-screen, mutta se on... sanottakoon, että te ette halua tietää mitä siinä oli meneillään.
Mun päässäni(>.<) sen sijaan on enemmänkin ideoita, yleensä kylläkin tyyppien backstoryihin. Kuten sanoin, ne ei ole brainsafe matskua.

4. Mun lempigenre ficeissä on Hurt/Comfort. Ei ehkä ylläri, muttakun mä tykkään molemmista puolista siinä. Mitä enemmän tyyppi on hajalla, sen parempi. Ja yleensä kohteet mun ficeissä on miehiä(Anakin ja Zuko, Ed lyhyen aikaa), mutta kestän kyllä lukea muutakin, ja mun seuraavassa A:tLA ficissä Azula on kohteena, post-finale, ja jokseenkin AU XD

5. Mulla on pehmoleluarmeija. 2 käärmettä, useampi hai ja delfiini(ostettu Särkkiksestä), plus jotai randomeja IKEAsta ostettuja ><

6. Mä oon hirveän epäempaattinen muita ihmisiä kohtaan. En ala luetella, mutta monta kertaa vuoden 2007 jälkeen olen ajatellut "Okei, tollee tapahtu, voitasko mennä eteenpäin?"

7. Sen sijaan fiktiivisille hahmoille osaan kyllä itkeä >< Aika paljon kuutos-seiskaluokilla, mutta vähemmän nykyään tulee tehtyä.

8. Mun fiktiiviset ihastuksenkohteeni on valikoitunu sen takia, koska niillä on samoja fyysisiä ominaisuuksia kuin mun omalla isällä. (Miettikääpä sitä.)

No comments:

Post a Comment