Mar 13, 2011

Unipostaus

Näin viime yönä ihan sekoa unta! En muista enää ihan kaikkea, mutta selvänä jäi mieleen, että olin jossain kaupassa ja siellä oli valtava mangaosasto, jossa oli kirjamuodossa Tokyo Mew Meweja, Sailor Moonia ja ElfQuestia. Sailor Moonista oli ekoja ja Starsin jälkeen sijoittuvia, ElfQuestista jotain outoja, joista en oo enää varma, ja TMM:sta en muista.

Ei ollut eka kerta kun nään kauppaunia. Aika usein vieläpä manga-aiheisia. Oon nähny Nausicaästa uusia osia, ja varmaan monesta muustakin.
Niiden kauppojen pohjapiirustukset on muuten aina ihan outoja. Paikallinen Prisma ja Citymarket on aika tavallisia tapahtumapaikkoja, mutta sisätilat ja paikan järjestys, joskus ulkopuolikin on ihan jostain muualta. Kerran muuten olin unessa Valintatalossa ;D

Joo, mä tiedän, nyt on jo sunnuntai, mutta ketä kiinnostaa? Meen tästä muutenkin just nukkumaan, mut halusin kirjottaa tän kun muistu mielee ku kuuntelin Krizun Dreamsia - mun uus ihkutuskappale.

No comments:

Post a Comment