Aug 16, 2011

On nälkä

Koulu alko eilen, mutta vasta tänään alkoi itse tunnit. Äikkää ja matikkaa, <3 (#notlying)
Huomenna onkin istten PAAALJON kivempi päivä. Enkkua ja ATKta, siinä välissä... jotain. Näyttäis olevan lisää matikkaa ja yhteiskuntaoppia. Noh, hyvä että saadaan sekin aine rullaamaan.
Matikassa käsitellään vektoreita, äikässä tekstien vaikutusta jne. Teki mieli huudahtaa siellä tunnilla "mä tulkitsin allegorian keväällä!" Kyseessähän oli TCWn Mortis-jaksot mutta mitä sitten... (#typingwrong) (Ja ne oli allegoria, en keksiny sitä ite, pöllin toisesta blogista.) Voiskin muuten tulkita sitä vielä vähän lisää... Vois tulla hauskaa.

Ja ei nää koulupäivät mitään täyttä mannaa ole. Tällä viikolla on vaan kahdesti hyvää ruokaa, ja silloinkin näyttää olevan vain kelvollista. Muina päivinä on sitä ällökategoriaa.(Kuka keksi laittaa cheddaria kalaan? #yök) Eli olen nälissäni.

Hyppäreitä on liikaa, nytkin pääsin yhdeltä. Huomenna on puoli kolmeen, eli ei mitenkään kovin pahasti. Kirjastoa tulee käytettyä ahkerasti, kun ei muuta tekemistä ole.

Perjantaina on Nippori, ja kuten arvata saattaa, mä menen sinne. Viime vuonna missasin sen jostain syystä, ja tänä vuonna ei aio skipata. (Ilmainen animetapahtuma siis, jos joku miettii.) Äiti tosin sanoi että oltais menossa sinä päivänä muualle sukuloimaan, mutta kun selitin että on animetapahtuma niin se sano et voidaan lähteä sen jälkeenkin. Huokasin helpotuksesta. Desuun tai Bakaan tai mihinkään vastaviin en pääse kun oon muka liian pieni kulkemaan yksin jne. ja mulla harvoin on rahaa. (Oon melkeen 17 jos joku miettii mun ikää.) Joten toi on lähinnä mun ainoo mahis päästä mihinkään 'coniin'. (Jos siis Nipporin voi laskea coniks.)

Ulkona muuten sataa ja kunnolla. Oon pyörällä liikkeellä ja ei tullu hupparia mukaan, joten oon kirjastossa ja oottelen että sade loppuu. En kyllä lähtis pyöräilemään tonne vaikka se huppari oliskin mukana.
Haluun muuten että satais yhtä paljon kuin 2007, että tulis uus tulva. (Jos luet Tiede-lehteä, niin tiedät mistä tulvasta puhun. Ja porilaiset.) En edes tiedä miks tykkään sateesta niin paljon. Oikeastihan en tykkää vedestä ollenkaan.

Tän kirjaston kahvila on muuten nykyään luomukahvila. Se jauhelihapiirakka oli aika hyvää.

No comments:

Post a Comment